Thursday 28 December 2017

Trading pro system pobierz za darmo


Trading Pro Opcje systemowe Kurs handlowy Od: Jens amp Dave Re: Witamy w inny sposób handlu - Trading With Confidence Pozwól, że powiem ci coś, czego nienawidzę, a następnie Ill mówię ci coś, co kocham. Nienawidzę widząc dobrych ludzi, którzy tracą pieniądze na giełdzie. Nikt nie lubi tracić pieniędzy. Byłem tam i to zrobiłem. Być może dlatego mam współczucie dla milionów ludzi, którzy obecnie tracą tak wiele ze swojej wartości finansowej. Ludzie tracą portfele akcji, tracą swoje 401 tys., Tracą pracę z powodu kwaśnej gospodarki i po prostu generalnie dostają klapsy na Wall Street. Moje opcje na akcje Opcja handlowa pozwala mi zarabiać na rynku akcji podczas recesji. N o W jaki sposób złe wyniki ekonomiczne mogą NIE być typowe dla przeciętnego użytkownika. (Wymagane zrzeczenie się odpowiedzialności) Niestety, nie mogę pomóc w tym, aby uniknąć strat finansowych. To tylko część tego, jak gra się gra. Ktoś zawsze będzie tracić pieniądze. Jednak mogę pomóc tym, którzy są gotowi pomóc sobie. A ponieważ jesteś tutaj czytając tę ​​stronę, która obejmuje ciebie :-) Innymi słowy, ktoś zawsze będzie tracić pieniądze, ale ten quotomoneone nie musi być tobą I co ja kocham KOCHAM wzmacniając ludzi, by osiągnąć sukces w ich życiu. Sądzę więc, że ta miłość i nienawiść motywowały mnie do stworzenia systemu Trading Pro dla ciebie. NIE okaże się, że ten system jest nauczany przez KAŻDEGO innego i absolutnie ma potencjał, aby drastycznie zmienić swoje życie na lepsze. Wyniki NIE mogą być typowe dla przeciętnego użytkownika. (Wymagane zrzeczenie się odpowiedzialności) Jednakże, nie zamierzam podawać ci sporej ilości hype'u, ponieważ nie o to chodzi i nie jest to mój styl. To było 20 lat w robieniu pierwszego, chcę, żebyś wiedział, że ten program NIE został stworzony w ciągu ostatnich kilku tygodni i zapakowany jako produkt do sprzedaży. Ten kurs jest wynikiem i kulminacją 20 lat myślenia, planowania, uczenia się i ćwiczenia materiału, który otrzymasz. Nie ma znaczenia, co robi rynek. Będziesz gotowy na to. Będziesz handlować z ufnością Powiem ci teraz. moim systemem transakcyjnym NIE jest hazard, traktuję handel jako prawdziwy biznes. W rzeczywistości nie uważam się nawet za inwestora, spekulanta lub tradera w tradycyjnym sensie. Prawda jest taka i tak właśnie widzę siebie: jestem przedsiębiorcą. Jako przedsiębiorca poszukuję możliwości na rynku, a także staram się kupować i sprzedawać działalność, aby uzyskać najwyższy zwrot z inwestycji, a następnie po prostu zarządzać ryzykiem. Mój produkt to opcje i zapasy. Kupuję je i sprzedam, żeby zarabiać pieniądze. Wszystkie firmy kupują i sprzedają, by zarabiać pieniądze - robię to tylko z zapasami i opcjami. Wszystkie dobre firmy zarządzają w oparciu o liczby i wskaźniki - robię to samo - zarządzam przez liczby Wszystkie firmy planują zyski i szanse na osiągnięcie największego zwrotu z inwestycji (ROI) - ja też, z wyjątkiem możliwości Icreate dla największego zwrotu z marży (ROM). Wiem dokładnie, jakie będą moje maksymalne zyski, zanim zawrę handel. Nie zgaduję ani nie spekuluję - mam plan. Następnie po prostu zarządzam pozycją i, jeśli to konieczne, dostosowuję swoje pozycje, aby pozostać opłacalnym lub ograniczyłem straty poprzez inteligentne techniki zarządzania ryzykiem i zbieram zyski na koniec cyklu handlowego (miesięcznie). Wyniki NIE mogą być typowe dla przeciętnego użytkownika. (Wymagane zrzeczenie się odpowiedzialności) Jest to firma, która nazywa się ecvergreenquot. Nawet gdy rynki się zmieniają, a gospodarka się zmienia. mój system zawsze będzie działał Ta firma nigdy się nie zmieni. zasady, gdy się ich nauczysz, są twoje na zawsze. Możesz się ich nauczyć i przekazać je swoim dzieciom i wnuczętom. Podstawy tego biznesu nigdy się nie zmienią, ponieważ zasady leżące u podstaw nigdy się nie zmienią. To dlatego nazywam się wiecznie zielonym biznesem. W przeciwieństwie do franczyzy lub innych rodzajów rynków konsumenckich lub biznesowych, rynek akcji i opcji istnieje już od setek lat. I chociaż rynki poruszają się i zmieniają w pewien sposób, zasady są takie same przez ostatnie 200 lat. Jak dowiedziałem się, jak rozpocząć działalność związaną z giełdą i czasem Pewnego dnia obudziłem się, aby znaleźć trochę dodatkowej gotówki, siedząc na rynku pieniężnym zarabiającym 1,5 roku. W następnym roku zarabiał 3. Wow - 3 rocznie. Czułem, że moje pieniądze powinny być lepsze i bardziej produktywne, a ja zacząłem szukać wszelkiego rodzaju okazji franczyzy i innych firm do inwestowania. Ale wszystkie miały jedną wadę - inwestycja finansowa była duża, ale także inwestycja czasu. coś, czego naprawdę nie miałem jako ojciec czwórki. Więc po latach handlu, zaczęłam myśleć o prawdziwym biznesie sprzed około 12 lat - kupowanie i sprzedawanie oraz opcje jako firma. Nie wiedziałem, czy da się to zrobić, ale pomysł mnie zaintrygował. Znałem kogoś, gdzieś robiło dobre zyski na rynkach i byłem zdeterminowany, aby je znaleźć, nauczyć się wszystkiego, co wiem i zrobić to na własną rękę. Byłem zdeterminowany, aby prowadzić mój handel jako firmę. Nie jako hazardzista, a to oznaczało spojrzenie na możliwości, podaż i popyt, dynamikę rynku i zarządzanie moim biznesem w oparciu o solidne podstawy biznesowe: zysk, stratę, wydatki, koszty ogólne i zwrot z inwestycji. Jak każda firma moim jedynym zmartwieniem było kupowanie czegoś, co mógłbym sprzedać z zyskiem - i przy wystarczającej marży zysku, tak, że moje wydatki (choć małe) byłyby pokryte, pozostawiając mi stały i niezawodny dochód. Działalność handlowa ma wszystkie te zalety. Kiedy już poznałem system, zarządzam tym biznesem w 15 minut dziennie lub mniej. Wyniki NIE mogą być typowe dla przeciętnego użytkownika. (Wymagane zrzeczenie odpowiedzialności) Ma wszystkie zalety doskonałego biznesu Problem z tworzeniem firmy opartej na rynkach polega na tym, że wydaje się, że stale się zmienia i jest dużo ryzyka Jak wiesz, rynki idą w górę pewnego dnia i W następnej kolejności byłam bardzo zdezorientowana, w którą stronę rynek się skręcił, a ponieważ nie podobała mi się myśl o stracie pieniędzy, starałam się cytować kierunek rynku, ponieważ to było, jak MYŚLIŁEM pieniądze. Naprawdę, naprawdę dobrze sobie radziłem z analizą techniczną. MYŚLĘ, że ma klucz do zysków. gdybym wiedział, dokąd zmierzał rynek, łatwo byłoby zarabiać pieniądze, więc nauczyłem się wszystkiego o falach i świecach, MACD, ADX, CCI, Bollinger Bands i Fibonacci oraz setkach wzorów wykresów. i wydawało mi się, że wiem coś o przyszłości rynku. Szczerze mówiąc, wskaźniki techniczne są jak kule - pomagają tylko wspierać i potwierdzać twoje pomysły handlowe już ukształtowane w twoim umyśle. Nie pomagają ci stać się lepszym handlarzem ani realistą rynku. Istnieją tylko 3 wskaźniki techniczne potrzebne do prowadzenia tego biznesu: wsparcie, opór i linie trendu. To jest to. Utrzymujemy to prosto. Simple sprawia, że ​​mam pieniądze. Wyniki NIE mogą być typowe dla przeciętnego użytkownika. (Wymagane zrzeczenie się odpowiedzialności) Odkryłem również, że TOP 1 wszystkich handlowców robi DOKŁADNE przeciwieństwo tego, co próbowałem zrobić, kiedy po raz pierwszy zacząłem (przewiduję rynek). Faktem jest. Najlepsi handlowcy NIGDY nie próbują przewidywać rynku, który zarządzają wyłącznie ryzykiem. Większość elitarnych kupców nie dba o to, czy rynek idzie w górę, czy w dół - zarabiają pieniądze w obie strony. Używają wykresów oszczędnie. Wszyscy najlepsi handlowcy to ryzykowne managety i wykorzystują jedyne prawdy na rynku - TYLKO absolutne prawdy na temat rynku. W przypadku zapasów, które JEDNA prawda absolutna jest taka: 1) Wszystkie zapasy fluktuują w cenie. W przypadku opcji istnieją dwie Prawdy Absolutne: 1) Wszystkie opcje zmieniają się w cenie i 2) Wszystkie opcje wygasają. Najlepsi kupcy uczą się przestrzegać tych zasad, ponieważ są one JEDYNĄ prawdą na temat rynku. Możesz myśleć, że są inne prawdy, ale nie ma ... Wszystko, co słyszysz o rynku poza tymi dwiema regułami, to: pogłoski, opinie, komentarze, a nawet pełne fantazje. Oczywiście nigdy nie usłyszysz, że ktokolwiek w CNBC wspomniałby o tych dwóch zasadach, ponieważ nie mieliby nic do przekazania. Czy możesz sobie wyobrazić, że Maria Bartiromo mówi, że ceny są dziś zmienne. Życzę miłego wieczoru wszystkim, co mam, tutaj nie sądzę, więc najlepsi handlowcy szanują te zasady, ponieważ są tak potężni, że pomagają im pokonywać hałas na rynku. Następnie projektują swoją działalność handlową wokół tych zasad, aby zdobyć ich przewagę. Kiedy widzą okazję, rzucają się na nią i po prostu robią interesy przez liczby, a dla mnie zajmuje to 15 minut, czasem mniej - jeden dzień. Ile możesz zrobić Frankly, to zależy od twojego kapitału, umiejętności uczenia się i umiejętności utrzymania dyscypliny w tym biznesie. Nie przejmuj się tym, ile musisz zainwestować w działalność inwestycyjną (mimo że miałem znaczną sumę pieniędzy, które mogłem zainwestować, zacząłem od małej kwoty, abym mógł się tego nauczyć). Po prostu ucz się umiejętności i reinwestuj swoje zyski - będą rosły szybko. Wyniki NIE mogą być typowe dla przeciętnego użytkownika. (Wymagane zrzeczenie się odpowiedzialności) Zgubiłeś swoje ZAUFANIE Jeśli straciłeś pieniądze na rynku, możesz zniszczyć swoją pewność siebie. Mój system pozwoli ci na wymianę z 100 pewnością, ponieważ zamiast mieć nadzieję na zysk, zgadując, co masz robić, będziesz miał plan. Pamiętaj, co powiedziałem na początku tego listu. to nie jest kwestia hype. Nigdy nie zagwarantuję, że zarobisz pieniądze w tym biznesie, ponieważ nie mogę powiedzieć, jak wykorzystasz informacje, które udostępniam Tobie. Twój sukces w Twojej firmie inwestycyjnej zależy tylko od jednej rzeczy: Decyzji, które podejmujesz. Jedynym sposobem na podejmowanie właściwych decyzji jest posiadanie wyższej wiedzy. Kiedy zrozumiesz, jak NAPRAWDĘ zarabiasz, będziesz handlował z całkowitą pewnością. To, co mogę dla ciebie zrobić i nie mówię tego lekko, to prawda. Ponadto, nie mogę udzielić ci oficjalnej porady inwestycyjnej, ponieważ nie jestem doradcą inwestycyjnym zarejestrowanym w SEC i nie jestem WPRyb (certyfikowanym planistą finansowym), więc jeśli oglądasz filmy i widzisz, że handluję pewną ETF lub zapasem, proszę nie interpretować tego jako zalecenia. Mogę pokazać ci dokładnie to, co robię i jak to robię. Zużyję praktycznie wszystko, co wiem o tym biznesie, ale rzeczywiste decyzje, które podejmujesz za pomocą pieniędzy, są tylko jedną osobą: Ty. Mogę ci powiedzieć z dużą dozą pewności - Nie ma nikogo, kto powie ci, co będę z tobą dzielić. Nikt. Możesz zapłacić 5000 lub więcej, aby wziąć udział w najlepszych seminariach handlowych, a nadal nie dowiesz się, czego będę cię uczyć. Udałem się na 5 000 wysokich, super zaawansowanych seminariów w zeszłym roku przez 25-letniego weterana - byłego handlowca i animator rynku w opcjach na CBOE. Poszedłem do innego 2 lata temu, który kosztuje 3000 i otrzymałem od niego jedną wskazówkę - jak stwierdzić, czy akcje są w kanale dziesiętnym. bez żartów, to było 3 000 dolarów. Co zamierzam cię nauczyć, rozwali wszystko, czego nauczyłem się na którymś z tych seminariów. Nie żartuję. W rzeczywistości, mówię, prawdę mówiąc, były one prawie stratą moich pieniędzy. Mówię prawie, ponieważ pomogły one trochę, ale brakowało im praktycznego zastosowania wiedzy, którą przedstawili - to głównie teoria, która praktycznie nie odbiegała od uczestników, niż kiedy zaczynały. To jest prawdziwa okazja. To naprawdę działa i bardzo niewielu ludzi (nawet profesjonalistów) uczy kogokolwiek, jak to zrobić. Znam to na fakt, ponieważ rozmawiałem z niektórymi zawodowcami i albo nie znają tego systemu, albo nie chcą tego przyznać. Ale jest kilku facetów, którzy naprawdę znają te rzeczy wewnątrz i na zewnątrz (jeden facet jest tego rodzaju nauczaniem, a inni nie uczą go w ogóle). Znalazłem je i podnosiłem ich mózg w kółko, dopóki nie wymyśliłem tego i wymyśliłem system oparty na tym, co mi powiedzieli. Większość z nich nawet nie wiedziała, jak wytłumaczyć, co robią - jak instynktowny dla nich i nie potrafili wyrazić tego, co robili, krok po kroku, więc naprawdę je wyciągnąłem. Następnie skompletowałem to, czego się nauczyłem i wymyśliłem kompletny system biznesowy, który każdy może śledzić. Po prostu mówię, że myślę, że zaskoczy Cię to, jak opłacalne i łatwe jest bieganie - wystarczy tylko 15 minut dziennie. Z drugiej strony, jeśli chcesz zrobić to w pełnym wymiarze godzin - możesz mieć mnóstwo okazji, by zarobić jeszcze więcej pieniędzy, jeśli masz więcej czasu na poświęcenie się tej firmie. Zobaczmy więc, czy jesteś odpowiednim typem osoby, aby wziąć udział w kursie: czy byłeś na rynku jako inwestor i byłeś zawiedziony wynikami Nie trzymaj się rynków, ponieważ uważasz, że są zbyt ryzykowne Jesteś zdezorientowany technicznie i analiza fundamentalna Czy chciałbyś przestać myśleć o kierunku, w którym zmierzają rynki, i przyjąć profesjonalne podejście do handlu jako firma Czy pomysł zarządzania twoim biznesem według numerów ma dla Ciebie sens Czy pomysł handlu akcjami i opcjami jako prawdziwym brzmi dobrze dla biznesu Jeśli odpowiedziałeś TAK na dowolne JEDNO lub więcej pytań powyżej, myślę, że byłbyś dobrym kandydatem na to szkolenie. Jesteś tylko kilka sekund od uzyskania pełnego dostępu do całego kursu. Zamów teraz, a będziesz na najlepszej drodze do sukcesu w handlu Okay, więc teraz dodałem ponad 500,00 wartości premii na kurs. Biorąc pod uwagę, że sam kurs jest warty tysiące. a nawet premie są warte ponad 500, postanowiłem wycenić kurs na 1000,00. Mam nadzieję, że zgodzisz się, że jest to bardzo uczciwa i rozsądna cena za cały pakiet. Wiem jednak, że gospodarka zadała ciężki cios wielu osobom, które najbardziej potrzebują tych informacji. Dlatego chcę sprawić, aby członkostwo stało się dla ciebie tak łatwe, jak to tylko możliwe. Zamiast normalnej ceny 1000,00, Im cięcie ceny jak szalony ninja Jeśli zamówisz dziś. możesz mieć pełny dostęp do całego programu dla. Tylko 87 Jest to oferta ograniczona czasowo. Jak wyjaśnię poniżej, naprawdę muszę ograniczyć liczbę członków, których dopuszczam do programu, a jeśli zbyt długo go sprzedaję, to zapełni się to zbyt szybko i będę zalewany pytaniami od nowych klientów. To nie jest błąd drukarski. Mam zamiar dać ci PEŁNY dostęp do tego potencjalnie zmieniającego życie programu za jedyne 87. Nie będzie ŻADNYCH ponownych rachunków 87 to jednorazowa płatność za cały kurs i premie Nie musisz zdobyć całego materiału. Dostaniesz całą rzecz NATYCHMIAST, gdy już dzisiaj zamówisz. Chcę również poinformować, że nie ma ŻADNEGO UPSELL. Nie ma żadnej oferty czasowej ani niczego innego, co musisz tylko kupić, aby ukończyć kurs. Otrzymujesz kurs FULL. Nie zobaczysz jeszcze takiej okazji. W rzeczywistości. nie zobaczysz nawet połowy tego dobra. I to stawia cię w bardzo interesującej pozycji. 30-dniowa próba codziennego rynku Zalety Filmy szkoleniowe (PLUS NATYCHMIASTOWY DOSTĘP DO PONAD 100 DODATKOWYCH WIDEOKLIPÓW) Codzienne oceny rynku są bardzo pomocne, aby upewnić się, że jesteś na dobrej drodze i dokonujesz najlepszych transakcji każdego dnia. Kiedy zarejestrujesz się w tej ekskluzywnej ofercie bonusowej, otrzymasz 30 dni naszej codziennej przewagi rynkowej za jedyne 9,95 (to jest wartość 97). Jest to SZCZEGÓLNIE cenne, biorąc pod uwagę obecną zmienność rynku. To naprawdę doda ci dodatkowej pewności siebie, aby zobaczyć moją codzienną analizę rynku i zobaczyć dokładnie, jakie transakcje robimy. W codziennych filmach szkoleniowych podzielę się z Wami nowymi technikami, które odkrywam. czego nie robić, warunki rynkowe, wbijanie się w twoje pozycje, żebyś rozumiał, co oznaczają twoje liczby. obecny stan rynku i trendy oraz wiele innych. Zasadniczo zobaczysz wszystko, co robię na rynkach dzień po dniu. Usłyszysz mnie, gdy myślę głośno, jak zajmuję się pozycjonowaniem i głęboko myślę o moim portfolio i tym biznesie. Zamów teraz, a będziesz mógł zarejestrować się w tej ekskluzywnej ofercie bonusowej w strefie członkowskiej. WAŻNE: Ta usługa jest opcjonalna i NIE jest wymagana dla systemu Trading Pro. Wyłączenie odpowiedzialności: Ta usługa jest przeznaczona wyłącznie do celów edukacyjnych i nie stanowi zaproszenia ani oferty opcji BuySell, kontraktów futures lub papierów wartościowych. Otrzymasz Instant Unlimited 247 Dostęp do strefy członkowskiej, w której możesz pobrać kompletne moduły systemowe. Nawet jeśli jego 3am CO NAJMNIEJ 90 WYGRYWAJĄCYCH TRADY lub jeśli nie jesteś usatysfakcjonowany z JAKIEGOKOLWIEK innego powodu. Po prostu daj mi znać w ciągu 60 dni i ZWRÓCIĆ 100 na Twój zakup. Bez zadawania pytańWitamy w FXProSystems Autor strony Witaj. Cieszę się, że mogę powitać Cię na portalu FXProSystems. Nazywam się Daniel Alard. Już ponad 7 lat handluję rynkiem Forex. Rozpocząłem moją znajomość z forex w 2007 roku. Nawet wtedy, jestem ambitnym młodzieńcem marzył o tym, aby stać się odnoszącym sukcesy handlowcem i uzyskać niezależność finansową przy pomocy handlu. Ale to nie było tak łatwe, jak myślałem. Na początku jego drogi bardzo się pomyliłem, ale w końcu udało mi się zrealizować jego marzenie i mogę z pewnością stwierdzić, że jestem szczęśliwy. ONLINE FOREX NEWS TV Zawsze aktualne wiadomości na temat rynku Forex Telewizja Forex Materiały wideo zawarte w tej sekcji będą informować Cię o nowościach na rynku Forex. Publikacje ForexTV rzucają światło na zmienne wpływające na kursy wymiany i zdarzenia, które pociągają za sobą odwrócenie tendencji na rynku Forex. Codzienne oglądanie telewizji Forex pomoże ci stworzyć własną strategię handlową, która ma zasadnicze znaczenie zarówno dla nowych graczy, jak i profesjonalnych handlowców. Śledź nasze wiadomości ForexTV Pracujemy dla ciebie amplta hrefinstaforex. org data-mce-hrefinstaforex. orgampgtForex brokerampltaampgtFREE Forex Analyzer PRO System Od: Jeff 8220Piranhatrader8221 Twórca: Of Forex Analyzer PRO System Forex Analyzer PRO MT4 jest już dostępny dla Ciebie i it8217s ZA DARMO Nieskrępowany. To jest prawdziwy, PROFESJONALNY LEVEL system Forex i można go łatwo załadować na platformę Metatrader (MT4) w ciągu kilku minut. Zawiera NO REPAINT dokładne sygnały kupna i sprzedaży forex, codzienne wykrywanie zasięgu i zaawansowany system alarmowy. Ten system zarabia nawet 200 pipsów dziennie na wielu parach forex. Ale na początek pozwólmy się przyjrzeć, jak działa Forex Analyzer PRO8230 1. Kupuj i sprzedawaj sygnały transakcyjne Forex Ten system działa na dowolnej parze walutowej i ramie czasowej, nawet na cotygodniowym wykresie. Sygnały nigdy nie odświeżają It8217s wszechstronnego systemu, który może być używany do skalpowania, handlu w dzień, obrotu wahadłowego i długoterminowego handlu walutami. Let8217s rzucają okiem na kilka przykładów: Przykład powyżej to 1-minutowy wykres GBPUSD. ForexAnalyzerPRO kupuje parę walutową. Zielona analiza trendów zielonych KUP. Ponad 80 pipsów zysku ze skalpowania wykresu 1 min Przykład powyżej to wykres 5-minutowy AUDUSD. Długi handel, który przeniósł się do zysku natychmiast potwierdzony przez zielony zielony analizator trendów (u góry po lewej) KUP. Przykład powyżej to wykres godzinny USDJPY 1-godzinny. Krótkie wpisy handlowe potwierdzone przez czerwoną strzałkę czerwony analizator trendów SPRZEDAM. Kiedy nie handlować Ten system wykorzystuje zaawansowany filtr zaprojektowany, aby trzymać się bez trendu rynku walutowego. Analizator trendów wyświetla 822082128220. Nie bierz żadnych transakcji. Jak wygląda wykres tygodniowy jena dolar amerykańskiJapanese Kup strzałki pojawiły się tuż przed ceną USDJPY, która eksplodowała za 2700 pipsów Powyższy rysunek pokazuje przykład Forex Analyzer PRO załadowany na platformę Metatrader 4. Możesz dołączyć system do dowolnego wykresu i pary. Działa nawet na złocie i oleju. Kliknij obraz, aby uzyskać pełny widok. 2. Przykład transakcji na żywo Porady na żywo Powyższy przykład transakcji na żywo to 5-minutowy przedział czasu AUDUSD. Długie wejście na 0,7052. Umieść stop loss tuż poniżej ostatniego kluczowego poziomu wsparcia na 0.7034. Cel ceny: metoda 1: Jestem wielkim fanem ryzyka 1: 2 lub nawet lepszego. W powyższym przykładzie oznacza to, że docelowy zysk powinien wynosić 0,7088. Ryzyko handlu: 18 pipsów (poziom zatrzymania na poziomie 8211). Cel: 18 pipsów x 2 36 pipsów powyżej ceny wejścia. Cena docelowa: 0,7052 0,0036 0,7088. Metoda obiektywu ceny 2: Zamknij długą transakcję tuż przed osiągnięciem poziomów oporu (R1, R2, R3). Wskazówka 1: Twoje szanse na sukces znacznie wzrosną, jeśli wykorzystasz długi sygnał kupna w zwyżkowym trendzie lub w inny sposób skasujesz pierwszy sygnał sprzedaży wydany z tendencją niedźwiedziową. Wskazówka 2: W trendach wzrostowych, it8217s zaleca umieszczanie stop-loss poniżej kluczowych poziomów wsparcia. W trendach spadkowych zaleca się umieszczanie stop-loss powyżej kluczowych poziomów oporu. Wskazówka 3: Powinieneś zawsze używać minimalnego współczynnika winopozycji 1: 2. Im wyższy współczynnik ryzyka, który wybierzesz, tym rzadziej musisz poprawnie przewidzieć kierunek rynku, aby handlować pieniędzmi. 3. Zaawansowane codzienne wykrywanie zakresu Co8217 na rynku Forex Analyzer PRO automatycznie ostrzega, gdy para walut przekroczy wstępnie ustawioną wartość progową zakresu dziennego. Po prostu wpisz wartość w polu wprowadzania, a zostaniesz ostrzeżony przez wyskakujące okienko, e-mail lub nawet na telefonie komórkowym, gdy zakres przekroczy wstępnie ustawiony próg. (dzień za niską cenę za dzień). Po prostu wprowadź wartość progową DailyRangePips dla każdej pary walutowej, dla której chcesz być powiadamiany, naciśnij OK, aby zakończyć. 4. Zaawansowany system ostrzegania ForexAnalyerPRO sprawia, że ​​DOSKONAŁA MOŻE być zgodna z zaawansowanym systemem alarmowania. Strzałki pojawiają się na ZAMKNIĘTE pasek i transakcję można NATYCHMIAST wpisać na OPEN na następującym pasku. ALERTY można ustawić w taki sposób, aby pojawiała się CHWILA KUPNA-DŁUGA lub SPRZEDAWANA KRÓTKA Strzałka, a inwestor może być natychmiastowo ostrzeżony przez okno dźwiękowe i wyskakujące, e-mail i telefon komórkowy, eliminując potrzebę patrzenia na wykres oczekujący na sygnały handlowe zjawić się. Jest to szczególnie przydatne w wyższych ramach czasowych. ArrowsAlerts: okno wyskakujące Sound andor, e-mail i telefon komórkowy. DailyRangeAlerts: okno wyskakujące dźwięk andor, e-mail i telefon komórkowy. DailyRangePips: Umieść preferowaną wartość w pipsach. AlertOn: Włącz wszystkie alerty. Powiadomienie: Użyj do alertów IPhoneAndroid. EmailOn: Wysyła powiadomienia w czasie rzeczywistym bezpośrednio do wiadomości e-mail. 5. Konfigurowanie powiadomień e-mail Przejdź do Menu główne MT4 gt Narzędzia gt Opcje gt Poczta elektroniczna. Włącz powiadomienia e-mail i podaj dane swojego dostawcy poczty e-mail, swój adres e-mail i hasło. Naciśnij przycisk testowy, aby przetestować alerty e-mail. 6. Konfigurowanie alertów dotyczących handlu mobilnego Przejdź do menu głównego MT4 gt Narzędzia gt Opcje gt Powiadomienia. Włącz powiadomienia push i uzupełnij swoje dane. Naciśnij przycisk testowy, aby przetestować alerty mobilne. Będziesz musiał pobrać MT4 na iPhone'a lub Androida. High Probability Trading Pro dla iPhone Editors Uwaga: Przycisk pobierania otwiera iTunes App Store, gdzie możesz kontynuować proces pobierania. Musisz mieć zainstalowany iTunes z aktywnym kontem iTunes, aby pobrać i zainstalować oprogramowanie. Ten plik do pobrania może nie być dostępny w niektórych krajach. Wydawcy Opis Od Chrisa Wernera: Popularną formą analizy technicznej jest zastosowanie korekcji cen Fibonacciego w celu określenia zmian trendów. Znalezienie retrakcji Fibonacciego często wymaga narysowania linii między dwoma lub więcej punktami na wykresie, w niektórych przypadkach pomiędzy punktami wysokiego, niskiego lub niskiego do wysokiego. Wybrane punkty zazwyczaj podlegają interpretacji i są trudne do zrozumienia i trudno jest powiązać z faktycznym obrotem akcjami. Aplikacja "Wysokie prawdopodobieństwo Fibonaccie" znajduje i identyfikuje punkty obrotu, oporu i wsparcia, prognozuje zysk i prawdopodobieństwo handlu oraz określa wejście na rynek i wyjścia ceny. Korzystając z serii Fibonacci, lokalizuje się i analizuje do czterech punktów obrotu pod kątem trendu, wzmocnienia i prawdopodobieństwa za pomocą punktów Pivot Wernera. Punkty Wernera Pivota pochodzą z regresji liniowej punktów obrotu miar po serii Fibonacciego z wykorzystaniem metody najmniejszych kwadratów. Ponieważ używa się wielu punktów, trend i kierunek są dokładnie obliczane. Konwencjonalne punkty obrotu wykorzystują jedynie średnie ceny z poprzedniego dnia i oferują bardzo mało informacji. Reklamy nie są uwzględnione w wersji Pro. FEATURESZwroty cenowe serii FibonacciWersja Punkty PivotCompute Kupuj i sprzedawaj cenyZasady potencjalnego zysku i czasu oczekiwaniaLinearna regresja serii punktów obrotowych Prawdopodobieństwo transakcji Co nowego w tej wersji: Napraw nieprawidłowy problem z symbolem

No comments:

Post a Comment