Wednesday 6 December 2017

Clay marafiote forex trader

Pan Clay W. Marafiote Międzynarodowe możliwości walutowe Dyrektor ds. Komunikacji w Clay Marafiote cmarafiotecurrencyopportunities Możliwości walutowe w skali międzynarodowej Clay Marafiote. Dyrektor ds. Komunikacji, jest profesjonalnym przedsiębiorcą, analitykiem rynkowym i pedagogiem i działał na rynku walutowym od 1997 r. Przed połączeniem z ICO. był starszym analitykiem i handlowcem Radius Equity Group, LLC. Doświadczenie komunikacyjne pan Marafiotes obejmuje pozycje w National Football League. jako partner ds. PR i marketingu oraz dyrektor ds. marketingu i niezależny konsultant. posiada dwa stopnie z University of South Florida. AIME, LLC. Forex profil firmy Clay Marafiote PO Box 472 Largo FL 33779 Stany Zjednoczone Clay Marafiote. Założyciel firmy AIME System i Sr. Analyst-Trader Firma Radius Equity Group opracowała i uczy metodologię transakcji AIME (oceny, identyfikowania, przenoszenia, monitorowania, przenoszenia, oceny) w dwudniowych warsztatach w największych miastach w USA AIMEfx - FOREX Trading System Odtąd wchodzimy do aktywnego obrotu sesją w Nowym Jorku z Clay Marafiote (to jest ja -) AIMEfx - FOREX Trading System Clay Marafiote. FounderPosted 7 października 2017 r. Przez Evelyn. Miesiąc lub dwa minęły i Mindy i ja byliśmy teraz solidarnie zobowiązani do stania się forex handlowcami. Zarejestrowaliśmy się na kurs online z Peterem Bainem i zaczęliśmy odyseję edukacji forex. Dowiedzieliśmy się, że świece kolejowe na poziomie oporu lub wsparcia to pieniądze w banku. Dowiedzieliśmy się o punktach obrotu, zmierzonych ruchach, trendach DeMarka, indeksie COT i średnich ruchach Guppy. Peter był naprawdę dobrym nauczycielem. Podążaliśmy za Clay Marafiote, który prowadził AIME i pojechaliśmy do Los Angeles na 3 dniowe warsztaty. Od niego dowiedzieliśmy się o przekroczeniu średnich kroczących, separacji i kąta przenoszenia średnich i wzorców wykresów. Otworzyliśmy konto demonstracyjne i zacząłem robić zakupy. Oboje jesteśmy bardzo inteligentnymi kobietami i myśleliśmy, że jeśli ten facet w stanie Arkansas może zarobić 10-20 miesięcy, z pewnością możemy zrobić połowę, a on robi, a prawdopodobnie w połowie czasu Wiedzieliśmy, że zajmie to nam trochę czasu, aby opanować tę nową umiejętność, podczas gdy uczyliśmy się, jak handlować, myśleliśmy, że gdyby JR był prawdziwy, może także zarobić trochę pieniędzy, dopóki nie zdołamy przyspieszyć dla siebie. Założyliśmy naszą firmę w projektowaniu stron internetowych i pojechaliśmy do Arkansas, aby zobaczyć, co naprawdę robi JR. Czuliśmy, że teraz wiedzieliśmy wystarczająco dużo, aby móc stwierdzić, czy JR naprawdę handlował. Mieszkał w małym miasteczku w potrójnie zmodyfikowanej przyczepie na kawałku ziemi z nowym ciągnikiem, którą kupił mu żona. Miał około 65 lat i był misjonarzem, który wspierał sierocicję w Hondurasie. Miał młodą żonę Costa Rican i wychowywał dwoje dzieci. Na pasku nosił dżinsy z telefonem komórkowym. A gdy zadzwoniliśmy do drzwi o 2 nad ranem, który był London Open, miał 3 monitorów i działa i przyjął nas do jego biura. Usiedliśmy z nim przez 2 noce i oglądaliśmy go na targach w Londynie. Wyglądał jak dobry handlowiec. Studiował u tego samego nauczyciela i był szanowany przez tego nauczyciela i jego rówieśników z klasy. Zauważyliśmy, że oglądał jednocześnie kilka walut i wyglądało to tak, że większość czasu zatrzymuje się. Dokonał rozkazów i starannie studiował listy, chociaż czasem nie zdawał sobie sprawy, co to jest wsparcie, a co oporu. Ale w tamtych czasach stwierdziliśmy, że to nie był wielki interes, ponieważ w jakiś sposób konsekwentnie zarabiał. W końcu mój brat ciągle wyciąga co tydzień z jego konta. Dwie noce, kiedy tam byliśmy, targ był dość powolny do niego, więc nie widziałem go wziąć wiele zysków handlowych. W trzecią zaplanowaną noc otworzył drzwi i wyjaśnił, że ma gonty i apologetycznie przepraszał się z handlu. Zastanawialiśmy się, czy zapytaliśmy go zbyt wiele pytań o jego styl handlu lub czyniło go nerwowym, gdy zapytaliśmy, dlaczego nie postawił na nią kresu. Wróciliśmy do domu i czułem się całkiem pewny, że on jest prawdziwym kontraktem. JR prawie nigdy nie wykazał straty. Chcieliśmy wskoczyć na tę łódź, zanim zamknął okno możliwości inwestycyjnych. Mówił moim braciom, że chce wycofać się w wieku 70 lat, więc mieliśmy tylko 5 lat, aby być na pokładzie z nim. Robiliśmy matematykę i wiedzieliśmy, że był to nasz bilet do sukcesu. Plus połączymy to z tym, co sami robimy, a nasze marzenia zostaną zrealizowane w bardzo krótkim czasie. Każdy z nas wziął kawałek naszych oszczędności i natychmiast go podłączył do niego. Tymczasem wielu przyjaciół moich braci wskoczyło do basenu. Moja Mama włożyła duży kawałek jej oszczędności, a także zrobił inny brat i moją siostrę. Wszyscy byliśmy podekscytowani. Pod koniec każdego tygodnia otrzymaliśmy od niego oświadczenie, które wykazało, że nasze saldo rośnie, rośnie i rośnie. Dzwoniliśmy sobie nawzajem i bądźmy podekscytowani i podzieleni swoimi marzeniami, co zrobimy z nowo odkrytymi bogactwami. W międzyczasie JR opowiedziałoby nam historie o swoim maklerze Coes FX latającym do Nowego Jorku, podnosząc go w limuzynę i wykończeniem posiłku, ponieważ był dla nich tak dobrym klientem. To były złote dni. W ciągu niespełna roku JR zarządzało blisko 40 milionami dolarów. Kontynuuj Ciesz się tą historią bardzo. Komentarz Tony C w dniu 8 października 2017 r. O godzinie 4:36 Ponzi z przyczepy 8211, który zgadłby komentarz Liam Ivers w dniu 11 listopada 2017 r. O 2:08 pm Komentarz David w dniu 11 listopada 2017 r. O godzinie 15:16 Z pewnością możesz zobaczyć, gdzie to się dzieje, bez użycia stoperów, niejasne poziomy oporu wzmacniacza wzmacniającego, bardzo mało strat, często dlatego, że nie korzystał z przysłon. Rok temu to by mnie podziwiało, a nie teraz będę biegał milę. Komentarz Davida w dniu 11 listopada 2017 r. O 3:28 pm Witamy Pods 8211 MUSISZ ZAPISAĆ KSIĄŻĘ. Byłby to niewątpliwie najlepszy sprzedawca. Jeśli chcesz opuścić prawa do filmów, czy mogę zagrać w JR? Wszystkiego najlepszego, panie ROCK Comment autorstwa John Wieser w dniu 11 listopada 2017 r. O godzinie 15:50 Mam nadzieję, że ta historia zakończyła się szczęśliwym zakończeniem 8230 moim odczuciem jest to, że 1 duży handel bez stop loss może być koniec 8211 Nie szczęśliwy, a może nawet plan ponzzi Oczywiście interesująca część Twojej transakcji bez względu na wynik 8230. Komentarz Jamesa w dniu 12 listopada 2017 r. o 3:11 8230 pozostałe cztery części tego Serie: Confessions and Revelations of Forex Trader Część 2 z 5 Wyznania i objawienia podmiotu gospodarczego w handlu Forex Część 3 z 5 Wyznania i objawienia podmiotu handlującego Forex Część 4 z 5 Wyroków i Objawów 8230 8230 pozostałe cztery części tej serii: Confessions and Revelations of Forex Trader Część 1 z 5 Confessions and Revelations of Forex Trader Część 3 z 5 Wyznań i Objawów Forex Trader Część 4 z 5 Wyznania i Objawienia 8230 8230 Forex Trader Część 1 z 5 Confessions and Revelations of a Forex Trader Objawy Uczestnik Forex Część 2 z 5 Wyznania i objawienia uczestnika Forex Część 3 z 5 Wyznania i objawienia podmiotu handlującego Forex Część 5 z 8230 Uwagi są zamknięte. Clay Marafiote Aime Workshop Opis produktu Czym jest Forex Rynek walutowy jest miejsce wymiany walut. Waluty są ważne dla większości ludzi na całym świecie, czy zdają sobie sprawę, czy nie, ponieważ waluty muszą być wymieniane w celu prowadzenia handlu zagranicznego i działalności gospodarczej. Jeśli mieszkasz w USA i chcesz kupić ser z Francji, albo Ty, albo firma, którą kupisz ser, musisz zapłacić Francuście za ser w euro (EUR). Oznacza to, że importer z USA musiałby wymienić równowartość dolara amerykańskiego (USD) w euro. To samo dotyczy podróży. Francuski turysta w Egipcie nie może płacić w euro, aby zobaczyć piramidy, ponieważ nie jest to lokalna akceptowana waluta. Jako taki, turysta musi wymienić euro na lokalną walutę, w tym przypadku funta egipskiego, według obecnego kursu wymiany. Konieczność wymiany walut jest głównym powodem, dla którego rynek forex jest największym, najbardziej płynnym rynkiem finansowym na świecie. Przebija inne wielkości rynków, nawet na giełdzie, przy średniej wartości obrotów rzędu 2000 miliardów dolarów dziennie. (Całkowity wolumen zmienia się cały czas, ale od sierpnia 2017 r. Bank Rozrachunków Międzynarodowych (BIS) poinformował, że na rynku walutowym obroty przekraczają 4,9 biliona dolarów dziennie). Jedynym unikalnym aspektem tego rynku międzynarodowego jest to, że istnieje nie ma centralnego rynku walutowego. Przeciwnie, handel walutowy jest prowadzony elektronicznie bez recepty (OTC), co oznacza, że ​​wszystkie transakcje odbywają się za pośrednictwem sieci komputerowych między handlowcami na całym świecie, a nie na jednej scentralizowanej wymianie. Rynek jest otwarty 24 godziny na dobę, pięć i pół dnia w tygodniu, a waluty są sprzedawane na całym świecie w największych centrach finansowych w Londynie, Nowym Jorku, Tokio, Zurychu, Frankfurcie, Hong Kongu, Singapurze, Paryżu i Sydney w prawie każdym strefa czasowa. Oznacza to, że gdy dzień obrotu w USA kończy się, rynek forex zaczyna się od nowa w Tokio i Hong Kongu. Jako taki rynek walutowy może być bardzo aktywny o każdej porze dnia, a notowania cen zmieniają się stale. Rynek spotowy i rynki kontraktów forward i futures Istnieją trzy sposoby handlu, forex, instytucji, korporacji i osób prywatnych: rynku spot. rynku kontraktów terminowych i rynku terminowego. Handel forex na rynku spotowym zawsze był największym rynkiem, ponieważ jest bazowym aktywa, na którym opierają się rynki forward i futures. W przeszłości rynek terminowy był najbardziej popularnym miejscem dla przedsiębiorców, ponieważ był dostępny dla inwestorów indywidualnych przez dłuższy okres czasu. Jednak wraz z pojawieniem się handlu elektronicznego na rynku spot pojawił się ogromny wzrost aktywności i obecnie przewyższa rynek terminowy jako preferowany rynek obrotu dla indywidualnych inwestorów i spekulantów. Kiedy ludzie odnoszą się do rynku forex, zazwyczaj odnoszą się do rynku spot. Rynki kontraktów terminowych i przyszłych terminów są bardziej popularne wśród firm, które muszą w przyszłości zabezpieczyć ryzyko walutowe na określoną datę. Brak opinii. Dodaj recenzję Napisz pierwszą recenzję ldquoClay Marafiote Aime Workshoprdquo Anuluj pisanie odpowiedzi Podobne produkty Andrew Baxter Opanowanie rynku akcji 36 3,495.00 36 80.00 KARIERA ZARZĄDZANIA GLOBAL MACRO PRO Andrew Baxter z wykorzystaniem analizy fundamentalnej Ross Jardine Plan handlu grzybami plan sprzedaży Andrew Baxter Ralph Acampora Wprowadzenie do analizy technicznej Andrew Baxter Trading Instruments 038 Strategie Summer 2017 TradingMarkets Swing Trading College Kategorie Bestsellery 36 1,997.00 36 59.00 Bestsellery